Новиот Peugeot 208 – Футуристички со подмладен изглед
Б сегментот кој се повеќе се стреми кон стандардизација, на сметка на веќе виденото и стандардното, PEUGEOT се издвојува со претставувањето на новиот PEUGEOT 208.
Поради промената на начинот на користење на автомобилите, енергетската транзиција која претставува можност за сите брендови, на промоцијата на новиот PEUGEOT 208 беа претставени три различни мотори – електричен, бензин и дизел.
Новата генерација на PEUGEOT 208 се вклопува перфектно во стратегијата на брендот – да рангира повисоко на пазарот и да одликува со силен дизајн кој со себе носи здив на младост и енергија.
Покрај оригиналниот и специфичен дизајн, новиот PEUGEOT 208 е исто така се проби со новата генерација PEUGEOT i-Cockpit ©, вклучувајќи 3Д дисплеј и голем број на помагала за возење кои обично се резервирани за повисоките сегменти на пазарот.
Футуристички и млад
Светот се менува и иднината има многу прашања. Во автомобилскиот сектор, како и во други сектори, новите предизвици бараат соодветни одговори. Градеќи на историјата, брендот PEUGEOT смирено и практично се посветува на ерата на транзиција на енергија, нудејќи возбудлива, но сепак смирувачка визија за иднината #UNBORINGTHEFUTURE.
Новиот PEUGEOT 208 е нова компонента во оваа визија за иднината истакнувајќи ја „младешката“ слика, фокусирајќи ја целата своја енергија и спонтаност кои ги рефлектираат вредностите на брендот PEUGEOT – Големи очекувања, стил и емоција. Елегантниот изглед со весел дух и спортска виталност, исполнета со ветувања.
Неговиот елегантен, квалитетен дизајн му дава врвен изглед кој е совршено во согласност со ажурираната стратегија на брендот PEUGEOT. Новиот PEUGEOT 208 е јадрото на сегментот Б, давајќи свој придонес за она што го прави PEUGEOT опсегот толку успешен: наметлив дизајн во комбинација со карактеристична иновација и технологија.
Избор на моќ
Новиот PEUGEOT 208 се наоѓа на најновата генерациска платформа за возила на PSА групацијата, CMP (Заедничка модуларна платформа). Посветено на сегментите Б и Ц, оваа нова „основ“ на возилата ја надополнува EMP2 (Ефикасна модуларна платформа).
Економичноста беше клучен збор во целата фаза на развој. Оваа нова платформа помага да се ограничат новите емисии на CO2 на PEUGEOT 208, поради:
Намалување на тежината (30кг полесно во однос на F1 платформата)Подобрена аеродинамика (израмнет под, електронски контролиран влез на воздух)Намалена отпорност на патот (гуми од А класа, намалено триење на суспензијата)оптимизација (подобрено издувно согорување, намалено механичко триење, подобрување на преносот и генерализација на Stop & Start).
CMP платформата исто така нуди зголемено ниво на удобност и безбедност:
поголема акустична и термичка удобност, пониски нивоа на вибрации,помагала за возење кои обично се резервирани за повисоки сегменти на пазарот и без преседан во Б сегментот.
Новиот PEUGEOT e-208: e-motion
Новиот PEUGEOT e-208 нуди живо, стимулирачко искуство во возењето со својот 100% електричен мотор, достапен од лансирањето:
100 KW (136 КС) електричен мотор кој развива 260 Nm вртежен момент (достапен од 0 км/ч) за моментална реактивност, тивок мотор, нула вибраци и,приказ на технологија на централниот екран (функционален дисплеј во реално време).
Новиот PEUGEOT e-208 нуди три режими на возење:
1. Eco: да се оптимизира опсегот
2. Normal: оптимална удобност за секојдневна употреба
3. Sport: приоритет на перформансите, максималната моќност и брзина (0 до 100 км на час за 8,1 секунди).
Внатрешноста и багажниот простор се идентични со ICE верзијата. Батериите, кои зафаќаат волумен од 220L, се поставени под шасијата на новиот PEUGEOT 208.
Новата платформа на PEUGEOT e-208 е оптимизирана и применети се специфични технички решенија (оптимална дистрибуција на маса). Ова му овозможува на новиот PEUGEOT e-208 да постигне динамични перформанси исто како и со верзијата со моторно согорување.
Новиот PEUGEOT e-208 е опремен со батерија со голем капацитет од 50 kWh што овозможува опсег на возилото до 340 км според протоколот за сертификација на WLTP и 450 км според NEDC (Нов европски циклус на возење). Поврзано со системот за ладење на патничкиот простор, контролата на температурата со течности овозможува брзо полнење, оптимизиран опсег и зголемен животен век. Оваа батерија гарантира 8 години или 160 000 км за 70% од капацитетот на батеријата.
Нов PEUGEOT 208: компатибилен со еуро 6.д стандардите
Новиот PEUGEOT 208 поседува целосен асортиман на врвни, бензински и дизел мотори во согласност со еуро стандардот. Единствени во сегментот Б, PureTech 100 и 130 се достапни со осумстепениот автоматски менувач EAT8.
Бензински, 3-цилиндричен, 1,2 литарски мотор:
- PureTech 75 S&S BVM5
- PureTech 100 S&S BVM6 or EAT8
- PureTech 130 S&S EAT8.
Дизел, 4-цилиндричен, 1,5 литарски мотор:
- BlueHDi 100 S&S BVM6.
Нов PEUGEOT 208: елегантен и посакуван дизајн
Екстериерот на новиот PEUGEOT 208 е толку карактеристичен и допадлив што може да понуди хромирани делови, откривајќи ја јачината на впечатливиот дизајн во пријатни размери.
Подолга, поширока и пониска од сегашниот PEUGEOT 208, оваа нова генерација открива специфични димензии, сугерирајќи спортска форма со чисти, затегнати линии. Исто така, постои јасен допир на сензуалност доделена од широките обликувани крилја и целокупните облини на автомобилот.
Веднаш препознатлив. Предниот дел е инзворедна мешавина што одекнува на визуелниот потпис на долниот дел на новиот PEUGEOT и потпорниот LED-потписник на предните светла. На овие премиум верзии, 17-инчните бандажи на тркалата се украсени со додатоци за прилагодување со завртки, кои го подобруваат аеродинамичкиот ефект.
Новиот PEUGEOT 208 : врвна технологија
Инспириран од PEUGEOT FRACTAL концептниот автомобил, новиот PEUGEOT 208 има придобивки од новата неспоредлива генерација на PEUGEOT i-Cockpit®, нераскинлив дел од препознатливата ДНК на PEUGEOT.
PEUGEOT i-Cockpit® на новиот PEUGEOT 208 ја има истата беспрекорна ергономска структура како и кај другите модели во опсегот
Сите информации се лесни за прегледување, внимателно поставени во видното поле на возачот. Во зависност од нивото на спецификациите информациите на панел-дисплејот PEUGEOT i-Cockpit® 3 можат да се прегледаат на две нивоа. На горната дигитална подлога, информациите се проектираат во форма на холограм. Податоците се динамични, и се прикажани поблизу или подалеку од погледот на возачот во зависност од важноста, со што се зголемува реактивноста за околу половина секунда. Над прекинувачите за централниот дел, екранот на допир е достапен во 5, 7 или 10-инчни верзии, во зависност од спецификациите на моделот.
Сите употребени материјали се прифатливи за допир, празнините и усогласувањата се минимални, тактилните или физичките контроли се паметно позиционирани. Компактниот волан е превземен од повисоките сегменти на пазарот. Контролата EAT 8 Shift и Park by Wire е интуитивна и ергономска. Придружните контроли на воланот овозможуваат повремено рачно менување на брзините на менувачот.
Патничкиот простор формира кокпит кој ги обвива патниците. Седиштата се премногу удобни и лесни за одржување.
Новиот PEUGEOT 208 е достапен во пет нивоа на спецификации: Like, Active, Allure, GT Line и GT.