Моќна елеганција – Audi Q3 Sportback
Ниска покривна линија – моќен дизајн
Audi Q3 Sportback со својот изглед зрачи сила и прецизност и го одразува ова во сите детали за дизајнот. Црната решетка на осмоаголниот Singleframe е тридимензионална во дизајнот. Истото важи и за трапезоидните воздушни приливи и експресивниот браник. Купе-кабината делува како контраст на карактеристичните прилози, кои се насликани во контрастни бои и на тој начин го нагласуваат карактерот на SUV. Ниската покривна линија го нагласува спортскиот изглед кој завршува со спојлер на покривот. Како резултат на тоа, Audi Q3 Sportback изгледа многу подолго од стандардниот Q3. Покрај тоа, ова Купе-SUV е речиси три сантиметри пониско, и на тој начин има по мускулест изглед. Силните контури го привлекуваат вниманието на Quattro погонот, кој доаѓа како стандард кај повеќето мотори. Многу ефекти на светлина и сенка се појавуваат на пластично формираниот заден дел. Нискиот прозорец и спортскиот браник, кој го зазема изгледот на воздушните приливи, ја нагласува ширината на Audi Q3 Sportback. И светлата придонесуваат за ова: тие навлегуваат внатре во конусна форма, исто како и рамните фарови.
Спортски на и вон патот: суспензијата
Audi Q3 Sportback нуди забавно возење на различни терени. Во град, на долги релации, или на лесен терен – компактниот кросовер е динамично сеопфатен. Се одликува со прогресивно управување, чијшто степен на пренос станува сè подиректен, со зголемувањето на аголот на управување и спортската суспензија.
На барање, суспензијата е достапна со контрола на амортизерите, што дополнително го зголемува опсегот помеѓу динамиката и удобноста. Во зависност од ситуацијата на возење, состојбата на патот и личните преференции, возачот може да ги менува карактеристиките на автомобилот преку стандардниот динамичен систем за управување, Audi drive select, во шест профили, вклучувајќи го offroad профилот. Освен поставувањето на моторот и преносот, овој систем, исто така, влијае и на електронски прилагодливите амортизери и помошта за управување. Како опција, контролата на спуштање на рид може да понуди поддршка: ја задржува брзината која ја избира возачот постојано на стрмнина поголема од 6%.
Погон: TFSI, TDI, S tronic и секако quattro
За лансирањето на пазарот во Европа, достапни се бензин и дизел мотори за Audi Q3 Sportback. Со 169 kW (230 КС), 2.0 TFSI е најмоќниот мотор. Кратко време по лансирањето на пазарот, тој исто така ќе биде достапен со рачен менувач на Quattro погон. Дополнителните мотори ќе следат во текот на годината, вклучувајќи и помоќни дизелски и бензински мотори, кои ќе функционираат со 48 волтен хибриден систем. За време на забавувањето се врши рекуперација на енергија што во секојдневно возење, може да заштеди до 0,4 литри гориво на 100 км.
Quattro погонот на сите тркала ја презема работата на пренос на сила. Неговата централна компонента е хидраулична мулти-плочна спојка на задната оска. Неговото електронско управување комбинира инзвонредна стабилност и силна влечна сила со високо ниво на уживање во возењето. Во ограничувањата на перформансите, погонот Quattro работи заедно со контролата на селективниот вртежен момент на тркалата, го прави ракувањето уште подинамично и стабилно со помош на нежни интервенции на сопирачките на тркалата со погон на Quattro и предното тркало со предниот погон.
Удобност: внатрешен просторен концепт
Audi Q3 Sportback е долг 4,50 м, широк 1,84 м и висок 1,66 м; неговото меѓуоскино растојание изнесува 2,68 м. Ова резултира со голем и многу варијабилен ентериер. Задните седишта нудат простор за три лица. Тие можат да се поместуваат 130 mm надолжно како стандард; нивните потпирачи за грб се поделени на три дела, а нивната наклонетост може да се прилагоди во седум фази. Волуменот на багажниот простор се движи од 530 литри. До 1,400 l. Подот на багажниот простор може да се прилагоди на две нивоа, а задната полица се наоѓа под него. Како опција, Audi ќе испорача електрична задна врата која исто така може да се отвори и затвори со движење на нога. Предните седишта – електрично прилагодливи и со греење – нудат спортска положба и високо ниво на удобност. Во зависност од опремата, има спортски седишта со контрастни шевови и обоени ленти по страничните панели.
Покрај тоа, површините обложени со Алкантара на таблата со инструменти и потпирачите за рака нагласуваат прогресивна филозофија на дизајн. Во темница, опционалниот пакет за контура / амбиентално осветлување поставува акценти за осветлување со своите 30 бои кои можат да се изберат.
Дигитален свет: инфозабава
Оперативниот инфозабавен концепт докажува како Audi напредува со дигитализација: Дури и основната опрема вклучува дигитален инструмент-кластер со дијагонала од 10,25 инчи, што возачот ја контролира со помош на мултифункционалниот волан. Во Top-of-the-Line системот, MMI navigation plus, екраните се во Audi виртуелната кабина, која нуди многу дополнителни функции. Touch екпранот, од 10,1 инчи, е поставен во центарот на шал таблата. Кога ќе се одбере функција, таа емитира акустичен фидбек. Исто како кај моделите од повисоката класа, опкружен е со широка, сјајна црна рамка. Заедно со контролата за климатизација, која се наоѓа под него, екранот е навален на 10 ° кон возачот. На барање, 12,3-инчниот Audi виртуелната кабина плус е достапна со три изгледи, вклучувајќи и особено динамичен поглед.
Структурата на рамното мени е дополнета со контролна единица која користи општ јазик и исто така може да разбере слободен говор. Внесувањето на дестинација за навигација и пребарувањето на MMI се базираат на внесување на слободен говор. Системот ги препознава најчестите дестинации на возачот од претходните патувања, овозможувајќи му да генерира соодветни предлози. При тоа, ги зема во предвид статистичките емпириски вредности во однос на сообраќајното оптоварување и времето на денот.
Сеопфатно вмрежување: Инфозабава и Ауди connect
Заедно со MMI навигацијата плус, онлајн услугите на Audi connect се достапни на таблата на LTE Advanced преку трајно инсталирана SIM картичка. Ова ги вклучува, на пример, онлајн сообраќајните информации и услугата за точки на интерес на интернет, која ги надополнува упатствата за патување со фотографии, работни часови и кориснички евалуации. Благодарение на меѓусебната поврзаност на флотата на Audi, Q3 Sportback добива и обезбедува информации за места за паркирање на патот, опасните области и ограничувањата на брзината, кои се детектираат преку вградената камера и сензорите на возилото. Информацијата за семафори е нова карактеристика во услугите на Car-to-X. Автомобилот добива податоци од градски сообраќаен компјутер, а возачот добива информации за фазите на семафорите во Audi виртуелната кабина. Ова им овозможува на возачите да ја прилагодат нивната брзина пред време, што ја зголемува ефикасноста и го подобрува протокот на сообраќај. Оваа понуда првично е достапна во неколку европски градови, но постепено ќе се проширува во зависност од инфраструктурата на урбаната област.
Друга нова функција е Amazon гласовната услуга – Алекса, која пушта музика и чита аудио книги, а исто така нуди и пристап до повеќе од 80.000 Алекса Вештини. Навигацијата со Google Earth ™ и хибридното радио, кое автоматски се префрлува помеѓу FM, DAB и онлајн стриминг, во зависност од условите за прием, исто така, се дел од Audi connect навигацијата и infotainment plus пакетот. Системот за говорна контрола користи детални знаења за да одговори на прашањата и командите на возачот.
Бесплатната myAudi апликација и интерфејсот за смартфони на Audi обезбедуваат поврзаност помеѓу автомобилот и смартфонот. Ова ги интегрира мобилните телефони на Android и iOS во вградениот инфозабавен систем. Содржината на паметниот телефон е прикажана на дисплејот MMI преку Apple CarPlay или Android Auto, и нема потреба од кабли доколку инфозабавниот систем се користи со iPhone. Audi кутијата за телефон и Bang & Olufsen Premium звучниот систем со виртуелен 3D звук ја заокружуваат оваа сеопфатна понуда.
Најдобро во секоја ситуација: системи за помош
Во Audi Q3 Sportback се користат четири стандардни системи за безбедност. Тие вклучуваат предупредување за напуштање на лента и предупредување за менување ленти. Додека првиот му помага на возачот да остане во лентата, вториот укажува на критични ситуации при менување на лентите, како на пример ако има возило на слепа точка. Обемот на серијата во Германија, исто така, го вклучува и Audi pre-sense front. Ако директен удар е неминовен, тој дава визуелно, акустично и допирно предупредување до возачот.
Во итен случај, тој предизвикува целосно сопирање и ги иницира основните безбедносни мерки на Audi pre-sense. Ова вклучува затегнување на предните безбедносни ремени, затворање на прозорците и лизгачкиот покрив и активирање на предупредувачките светла за опасност.
Адаптивниот темпомат е белег на напредните системи. Го превзема товарот од возачот за време на надолжната и страничната насока. Ултра-модерните системи како што се камерите од 360 степени нудат помош за паркирање и маневрирање. Тие ја покажуваат директната околина на SUV купето на приказот на MMI, а возачот може да избере поглед од неколку перспективи. Помошта за паркирање автоматски го насочува автомобилот во и надвор од паркинг простори. Ако, на пример, возачот сака да се врати надвор од влезот, асистентот за задниот попречен сообраќај предупредува за приближување на возила кои системот ги класифицира како критични.